Mehmetçik, 1296. Sk. No:4А, Denizli /Pamukkale

Telefon formatı
Х ХХХ ХХХ-ХХ-ХХ1

Kişisel verilerin işlenmesi için onay veriniz. Alınan kişisel verileri sadece şirketimiz içerisinde kullanmayı ve üçüncü şahıslara devretmemeyi taahhüt ederiz.

Detaylar.

0 gün.

00:00:00

Herkes İnternet Pazarlama Uzmanı olabilir. Bir hedefe ulaşabilmek için gerekenler istek, çalışkanlık ve disiplindir. Sizi hedefinize ulaştırmak bizim uzmanlık alanımız!

Değer

Değerlerimiz

Uluslararası Nova Bilgisayar Akademisi'nde eğitim, üç değer üzerine kurgulandı:

Sürekli Güncellenen Eğitim Programı:

Öğrencilerimizin kazandıkları bilgi ve becerilerin, bugünün ve yarının iş dünyasının ihtiyaçlarını karşılaması esastır.

Sektör Uzmanı Eğitmenler:

Akademimizin eğitmenleri, en az beş yıl deneyimli, önde gelen IT şirketlerinde çalışan uzmanlardır. Derslerde, öğrencilerimize doğrudan sahadan alınan bilgiler aktarılır.

Sıcak ve Samimi Atmosfer:

Öğretmenler ve öğrenciler arasında eşit iletişim sağlayan, her dersin uzman bir eğitmen tarafından verildiği, canlı ve destekleyici bir öğrenme ortamı yaratıyoruz. Eski ders kayıtlarını kullanmıyor, öğrencilerimizin her zaman soru sormalarını ve destek almalarını teşvik ediyoruz.

Kimin için

Bu eğitim programı kimler için tasarlandı?

İş Sahipleri ve Yöneticiler:

İnternet pazarlamasının temel araçlarını etkin bir şekilde kullanmak ve ekibini verimli yönetmek isteyenler,

Geleceğin Girişimcileri:

Modern dijital pazarlama tekniklerini kullanarak hedef kitleye ulaşmayı ve sitelerine trafik çekmeyi öğrenmek isteyenler,

Aktif Pazarlamacılar:

Dijital teknolojiler ve pazarlama alanındaki bilgi ve becerilerini genişletmek, yeni fırsatlar keşfetmek isteyen pazarlama çalışanları,

Yeni Bir Meslek Öğrenmek İsteyenler:

IT ve dijital pazarlama alanında güvenilir bir başlangıç yapmak için gerekli bilgi ve becerileri edinmek isteyenler.

Eğitim programı

Eğitim programı

Program, pazarın gerçek gereksinimlerine dayanmaktadır. Metodologlarımız ve öğretmenlerimiz, Nova Akademisi mezunlarının kendilerini işverene yeterince gösterebilmeleri için sürekli olarak onu geliştirmek ve güncellemek için çalışıyorlar.

  • Dijital Pazarlama ve Genel Pazarlamadaki Yeri: Çevrimdışı pazarlamadan temel farkları.
  • Çevrimiçi İş Modelleri: Hedefler ve başarı göstergeleri.
  • Dijital İletişim Kanalları: Hedef kitle seçimi ve dijital strateji geliştirme.
  • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Temelleri: SEO hikayesi, sıralama faktörleri.
  • Semantik analiz, anahtar kelime seçimi ve sorgu türleri.
  • Dahili Optimizasyon: Meta etiketler, bağlantılar ve mikro işaretleme.
  • Harici Optimizasyon: Site yapısının optimizasyonu ve referans kitle ile çalışma.
  • İçerik Pazarlama: İçerik stratejisi oluşturma ve inbound pazarlama.
  • Kullanıcı profillerinin oluşturulması, Customer Development (CD), Customer journey map (CJM).
  • Kullanıcı Deneyimi (AI, UX, UI Farkları): UX araştırma yöntemleri, kullanıcı profilleri oluşturma ve müşteri yolculuğu haritası.
  • Sosyal Medya Pazarlaması (SMM): Sosyal ağlar ve platformlara genel bakış, sosyal medya stratejisi oluşturma.
  • Trendleri Takip Etme: Yeni trendlere göre değişiklik yapma ve etkileyici içerik oluşturma.
  • Sosyal Ağlarda Reklam: Reklam panelleri ile çalışma pratiği.
  • PPC Reklamcılığı: Arama, medya ve video reklamcılığı gibi reklam biçimlerini kapsar.
  • Google Reklamları: Anahtar kelimelerin seçilmesi ve gruplandırılması, anahtar kelime eşleme türleri ve etkili reklamların nasıl yazılacağı üzerine odaklanır.
  • Kampanya Performans Metrikleri: Analiz ve optimizasyon teknikleri.
  • E-posta Pazarlama: Araç setleri, listenin oluşturulması, potansiyel müşteri çekme stratejileri ve kitle segmentasyonu.
  • Sohbet Robotları: Facebook, Telegram, Viber
  • Diğer platformlar için sohbet robotları, programlama gerektirmeden sohbet robotlarının oluşturulması.
  • Google Analytics: kurulum ve konfigürasyon yöntemleri, hedef ayarları, mikro ve makro dönüşümlerin anlaşılması.
  • Google Tag Manager: kurulum ve konfigürasyon yöntemleri.
  • Mikro dönüşümleri ve makro dönüşümleri anlama.
  • Kitle Segmentasyonu ve Trafik Kalitesi: Herhangi bir site için trafik kalitesinin tanımlanması, yeniden pazarlama gruplarının oluşturulması ve karmaşık izleyici gruplarının yaratılması.
  • Veri Analizi Araçları: Verilerle rahat çalışmayı sağlayacak eklentiler, düzenli ifadeler.
  • Otomatizasyon: Programlama becerisi gerektirmeyen rutin görevlerin otomatikleştirilmesi.
Yapabileceksiniz:

Kursu tamamlayan öğrenciler şu yeteneklere sahip olurlar:

  • Web sitelerinin izleyici analizini yapmak ve izleyici portresi oluşturmak,
  • Google Ads üzerinde reklam kampanyaları oluşturmak ve bunların performansını değerlendirmek,
  • Reklam kampanyalarının detaylı analizini yapmak,
  • Dijital bir strateji ve içerik planı geliştirmek, medya planlamasını yönetmek,
  • Minimum yatırımla işletmeniz için hangi promosyon türünün %100 sonuç vereceğini kesin olarak belirlemek,
  • İş tanıtımını sadece başarıyla yönlendirmekle kalmayıp aynı zamanda uzmanlarla aynı dili konuşabilmek,
  • Kitlenizle ilgili tüm verileri nasıl elde edeceğinizi ve nitelikli bir analiz yapmayı öğrenmek,
  • Promosyon bütçesini doğru bir şekilde planlamak,
  • Dahili ve harici arama motoru optimizasyonu (SEO) uygulamak.
  • Facebook ve YouTube üzerinde promosyonlar yapmayı öğrenmek.
  • E-posta pazarlama kampanyaları kullanarak web sitelerini tanıtmak.
  • Herhangi bir internet pazarlama aracını etkili bir şekilde kullanmak.

Ortaklar

Akademi Ortakları

EPAM

1993'te kurulan EPAM, global bir yazılım mühendisliği ve ürün geliştirme şirketidir. Teknoloji, strateji ve tasarım alanlarında yenilikçi çözümler sunar, 55 ülke ve bölgede faaliyet gösterir. EPAM, çeşitli sektörlerdeki zorlu problemleri çözmek için lider teknoloji firmalarıyla işbirliği yapmaktadır. 

HAVUCUM

Havucum, kullanıcılarına anket doldurarak kazanç sağlama fırsatı sunan bir platformdur. Üyeler, profil bilgilerini doldurduktan sonra uygun anketlere katılarak "havuç" kazanabilirler. Bu havuçlar, çeşitli ödeme yöntemleri ile nakde çevrilebilir. Havucum, pazar araştırması yapan firmalarla iş ortaklığı yaparak, üyelerine yönelik anketler hazırlar ve bu anketleri üyelerle paylaşır.

KOD-OBUR

Kodobur, 2010'da ODTÜ Teknokent'te kurulmuş, oyun tasarımı ve geliştirme alanında uzmanlaşmış bir şirkettir. Sony Entertainment Interactive ile işbirliği yaparak animasyon, oyun ve uzaktan eğitim projeleri geliştirmektedir. Konsol oyunları, yerelleştirme, UX ve yazılım geliştirme gibi geniş bir alanda hizmet veren Kodobur, sektörde önemli bir yere sahiptir.

TECHNOSCOPE

Technoscope, Mersin'de üniversite, sanayi ve diğer kuruluşlarla işbirliği içinde AR-GE çalışmalarını destekleyerek, yeni teknolojilerin üretilmesi ve endüstriyel üretime aktarılmasını amaçlayan bir teknoparktır. Ulusal ve uluslararası rekabet gücüne katkı sağlamayı hedefleyen Technoscope, farklı sektörlerden firmalara yenilikçi çözümler sunmaktadır.

Message gate

MessageGate, markaların müşterileriyle tek bir ekrandan çapraz platform mesajlaşma deneyimi yaşamasını sağlayan bir hizmet sunar. Binlerce mesajı birden fazla sosyal mesajlaşma platformundan yanıtlamanıza olanak tanır, böylece müşteri ve marka ilişkisini optimize eder. Düzenli bildirimler göndererek müşteri iletişimini canlı tutar ve hedef kitlenizi daha iyi tanımanıza yardımcı olur.

PayByMe

Paybyme, Hindistan merkezli, AEPS, BBPS, para transferi ve fatura ödeme gibi çeşitli dijital ödeme çözümleri sunar. Kullanıcı dostu arayüzü ve güvenli sunucu altyapısı ile öne çıkar, 24/7 destek hizmeti sağlar. Daha fazla bilgi için Paybyme web sitesini ziyaret edin.

Signalsight

SignalSight, markaların müşteri sinyallerini çerezlere ihtiyaç duymadan doğrudan sunuculardan reklam platformlarına ileterek, gizliliğe saygı gösteren ve müşteri sinyallerinin kalitesini artıran bir sunucu tarafı sinyal platformudur. Gizlilik yasalarına uyumlu ve yoğun trafik altında bile sinyal kaybını önleyerek CRM entegrasyonu sağlar.

teknoparkizmir

Teknopark İzmir, yenilikçi ve teknolojik girişimleri desteklemek amacıyla kurulan bir teknoloji geliştirme bölgesidir. Ar-Ge ve inovasyon odaklı şirketlere ev sahipliği yapar, bu firmalara altyapı ve çeşitli hizmetler sağlayarak onların gelişimine katkıda bulunur. İzmir'de teknoloji ve inovasyon ekosistemini güçlendirmeyi amaçlayan Teknopark İzmir, birçok başarılı projeye imza atmıştır.

tpr

TPR Teaching, İngilizceyi etkili ve eğlenceli bir şekilde öğrenmek için TPR (Total Physical Response) metodunu çevrimiçi olarak sunar. Bu yaklaşım, dil öğrenimini fiziksel hareketlerle birleştirerek, öğrencilere İngilizceyi İkinci Dil (ESL) olarak daha iyi öğrenme fırsatı tanır. 

Öğrenim biçimleri

Eğitim şekli ve Fiyatlar

Online - İnternet Pazarlama Kursları. Technoscope - Teknopark testini geçin burs desteği alın.

10960

Aylık 4384 ₺'den başlayan fiyatlar

İnternet Pazarlama Kursları.

  • Nova Bilgisayar Akademisi'ndeki yoğun programların eğitim materyalleri, kariyerine BT alanında başlamak isteyenler veya 7 Ay yoğun eğitimde ek mesleki bilgi ve beceriler kazanmak isteyenler için tasarlanmıştır.
  • Eğitim, pratik beceriler edinmeyi ve istihdam sağlamayı amaçlamaktadır.

Türkçe

8 Ay

15-55 yaş

224 akademik saat Haftada 2 gün, hergün 4 akademik saat

Mehmetçik, 1296. Sk. No:4А, Denizli /Pamukkale

Ümit Bilgin

Eğitim Fakültesi Bilgisayar Sistemleri mezunuyum. Ülkemizde toplu öğrenimin önemini yarışma ve organizasyonlarda gördüm. Taşra ve merkez okullarında öğrencilerimle yeni fırsatları değerlendirdim. Her yeni yıl, değişim ve gelişim için bir ilk gibidir; çünkü zamanla birlikte ben de ülkemi iyileştirmek adına evriliyorum.

Beyzanur Zengince

Beyzanur Zengince, Afyon Kocatepe Üniversitesi'nde İstatistik Yüksek Lisansı yapan, Bilişim Teknolojileri ve İşletme mezunu bir eğitimcidir. Python, Microsoft Office 365 gibi alanlarda uzmandır. Robotistan ve Sixfab'da ürün geliştirme ve dijital pazarlama stajları yapmış, robotik kodlama ve dijital yetkinlikler üzerine eğitimler vermiştir. Gönüllü projelerde de aktif rol almaktadır.

Berkay Esen

Berkay Esen, 21 yaşında, İzmirli bir Yaşar Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı öğrencisi. Yazılım geliştirme tutkusuyla dolu Berkay, özellikle web geliştirmenin backend alanında uzmanlaşmayı hedefliyor. Liseden bu yana Arduino ile robotik projeler geliştirdi ve uluslararası yarışmalara katıldı. Nova Akademi'de 3D tasarım eğitmeni olarak, öğrencilere Tinkercad ile oyun karakterleri tasarlamayı öğretiyor.

Nasıl geçilir

Eğitim nasıl ilerliyor

Uluslararası Nova Akademisi'nde eğitim, öğrencilerin gereksiz detaylara takılmadan tamamen kendi uzmanlık alanlarına odaklanmalarını sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Yazılı ya da ezberlemeye dayalı sınavlar yerine, konu hakimiyetini ölçmek için ara sınavlar düzenlenir. Mezuniyet projelerinin sunumu sırasında, IT sektöründen temsilciler de bulunur, bu da başarılı öğrencilerin mezuniyetlerinin hemen ardından kaliteli iş fırsatları bulmalarını sağlar.

Nova Bilgisayar Akademisi'nden mezun olan öğrenciler uluslararası geçerliliğe sahip bir diploma

ve iş birliği yaptığımız şirketlerden uluslararası sertifikalar alırlar.

Mezunlar Çalışıyor

Uluslararası Nova Akademisi mezunları nerede çalışıyor?

Dikkat!

Bu site çerez kullanır

Gizlilik Politikası

ve

Yasal Bilgiler